Big Five - Reisverslag uit Diani Beach, Kenia van Barbera Kraan - WaarBenJij.nu Big Five - Reisverslag uit Diani Beach, Kenia van Barbera Kraan - WaarBenJij.nu

Big Five

Door: Barbera

Blijf op de hoogte en volg Barbera

16 December 2012 | Kenia, Diani Beach

het gaat goed  met Lutz en mij; we hebben op de safari the big five gezien d;w;z; leeuw luipaard olifant buffalo en de rhino  vergeef mij het engelsdaarna de mount kenya  lutz haalde de top  en ik halverwege en een mooie xandeling terug  prachtige uitzichten en een heel vriendelijke guide die bij me was;Pieter; stil maar te jong en getrouwd! nu zijn we met de trein in mombasa  in de indische oceaan gezwommen  warm  bijna temorgen gaan we naar Zanzibar met een boot  ook naar Pemba ik geniet met volle teugen van gezelschap in de vriendelijke hostels en internationale  eest jonge mensen ik was ook in het museum van  karen blixen van out of africa   how romantic to see thatoke andere keer verder  sneeut het al bij jullieheel veel groeten   barbera  en lutz

  • 16 December 2012 - 20:48

    Vera:

    Goed om te lezen dat je geniet, Barbera. Hier alles voorspoedig met de Terre des Hommes winkel. Goede reis verder!

  • 16 December 2012 - 21:35

    Elly Ossewaarde:

    Hoi Barbera
    Wat een belevenissen allemaal. Geniet ervan! Verder een goede reis.
    Groetjes Elly

  • 16 December 2012 - 22:19

    Jet During:

    Hallo Barbera, had net vrijdag aan Vera gevraagd of zij wist hoe het met je was en zie daar lees ik vanavond jou verhaal op de mail.
    Super wat je allemaal doet en ziet.
    Ga vooral door met genieten.
    Hier is geen sneeuw sombere donkere dagen voor Kerst maar 8gr. dus niet echt winter. Mooie kerstdagen en een goed begin van 2013 daar in het verre Afrika.
    Groeten Jet.

  • 16 December 2012 - 23:36

    Annemieke Jorna:

    Hallo Barbara,
    Alles goed hier. Leuk te lezen wat je allemaal al hebt beleefd. Blijf ervan genieten.
    Fijne kerstdagen en alle goeds voor 2013!
    Groet
    Annemieke Jorna

  • 17 December 2012 - 00:02

    PeteR:

    Goed te lezen dat je geniet....ga verder met ontdekken en genieten! Wacht vol spanning op je verdere (reis en ervarings)verhalen.
    greetz
    PeteR

  • 17 December 2012 - 00:02

    PeteR:

    Goed te lezen dat je geniet....ga verder met ontdekken en genieten! Wacht vol spanning op je verdere (reis en ervarings)verhalen.
    greetz
    PeteR

  • 17 December 2012 - 10:32

    Margaret:

    Dag Barbera,

    Fijn om over jou en de reis te lezen. Had me al verschillende keren afgevraagd hoe het met je zou zijn ... Morgen leesclubbijeenkomst. Dan hebben we het vast ook over jou. Leuk om een beetje te weten waar je bent en wat je ziet/meemaakt! Zanzibar lijkt me heel interessant. Somber weer hier. Goede reis en take care! Groet, Margaret

  • 17 December 2012 - 12:27

    Johan Van Knegsel:

    Het is dus niet alleen Afrika proeven tot in de nieren, maar ook heel sportief doen. Laat Afrika rustig op je inwerken. Niet alleen het grootwild en andere toeristentrekkers, maar ook gewoon de mensen, de omgeving, de muziek. Afrika is een prachtig continent en heel gevarieerd.
    Ik ben blij dat het goed met jullie gaat. En dat jullie er plezier in hebben. Vandaag naar Zanzibar en Pemba, lees ik. Dan komen jullie dus aan in Tanzania. Deze eilandjes voor de kust moeten heel anders zijn dan het vasteland. Alleen al vanwege de geschiedenis.

    Met jullie goedvinden wil ik jullie verhalen wel op de vakantiebank in Amersfoort, waar jullie niet bij kunnen zijn, voor iedereen ter lezing ter inzage leggen.

    Goede reis en tot na de Mayakalender.

    Johan.

  • 17 December 2012 - 12:40

    Hans:

    groet uit amsterdam
    ben daar ook geweest ,ook aan de kust bij mombassa was inderdaad heerlijk
    geniet maar en alvast fijne feestdagen aan het strand of zo

  • 17 December 2012 - 13:34

    Jeanilla Jake:

    Hallo babera, veel plezier in africa geniet ervan als je terug. Komt dan kunnen wij lekker kletsen over je avontuur in africa. Groetjes en dikke kus jeanilla en de kids

  • 17 December 2012 - 18:55

    Marry Domburg :

    Wat fijn om een berichje van je te ontvangen,maar verder is het gras al voor m,n voeten weg gemaait.Hier gaat het ook goed maar vindt het een hectische tijd en dat overkomt me ieder jaar weer.Al geniet ik erook van hoor.We wensen jullie verder weer een goed vervolg van de vakantie toe, en hoop op een volgend bericht.Daaag liefs van ons.

  • 19 December 2012 - 19:08

    Janneke:

    Hee Babs, wat goed wat je doet, gaaf koel vet!!!! Heb bewondering voor je, geniet ze en pas goed
    op jezelf, kijk uit naar je volgende reis verslag, dag wijfie. Liefs en dikke knuf xx Jan

  • 11 Mei 2013 - 11:51

    Huib Akihary:

    Hoi Barbera, ik had je beloofd je reisverslag aandachtig te lezen. ik ben nu beland op Diani beach in Kenia. je maakt grote sprongen in je reis en reisverslag...lol nauwelijks bij te houden... maar ik begrijp het wel het bijhouden van een verslag vreet tijd en op reis gebeurt er zoveel dat je dat niet allemaal kunt opschrijven. 16 december is het nu in je reisverslag. die datum was ik net hier in Jakarta aangekomen. Ik blijf 25 weken. Hoe was Mount Kenia. Ook halverwege zal het uitzicht adembenemend zijn geweest. Vervolgens met de trein naar Mombasa en dan naar de zee.. de Indische Oceaan.. ben benieuwd hoe het treinen in Afrika is. Lijkt me allemaal EEN grote belevenis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barbera

Ik ben Barbera 63 jaar, en reis van Kenya naar Kaapstad in 10 weken. Samen met Lutz een vriend uit Duitsland. Ik ga proberen dit te verslaan op de computer, via internetcafe en hostels waar we verblijven.

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 12243

Voorgaande reizen:

18 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: