aankomst - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Barbera Kraan - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Barbera Kraan - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: B Kraan

Blijf op de hoogte en volg Barbera

04 December 2012 | Nederland, Deventer

De vliegreis ging voorspoedig \lutz stond lakbij waar ik boven kwam in \istanbul. We kwamen in \nairobi in de regen en ook nu nog geeen zon
maar dat komt vast nog wel. We hebben een kamer in een fijne backpackers hostel helemaal goed. \nu de griep nog overwinnen.
tot een volgende keer !

• 04 December 2012 - 08:47

Ton:

Ja het is nu toch gelukt! Alleen staat er wel dat je nog in Nederland bent. Moet je nog ergens Nairobi kiezen?

• 04 December 2012 - 10:00

Ineke:

wat fijn en goed om te lezen dat je nu op een goeie plek bent om alles heerlijk op je in te laten werken, ik reis een beetje met je mee en wens jullie heel veel plezier en een prachtige ontdekkingstocht, Afrika is zo geweldig. Alle goeds, ineke

• 05 December 2012 - 06:31

Joke:

Wat fijn dat de reis goed is gegaan! Hoop dat je de griep ondertussen hebt overwonnen. Nu lekker genieten van jouw droom!! Liefs Joke

• 06 December 2012 - 21:57

Janneke:

Dag lieve mama, ik ga je volgen. Krijg alleen geen emailtje dat je iets geschreven hebt. Maar kan gelukkig ook zelf naar de site gaan om te zien of je al iets nieuws geschreven hebt.
    dikke kus
    Janneke

• 10 December 2012 - 18:28

Jan:

Hallo Barbera, de griep al overwonnen? ik mag hopen van wel dan kun je er nu echt van gaan genieten.

groeten Jan

• 10 December 2012 - 20:20

Heleen:

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. We waren toch lichtelijk ongerust! Gelukkig niet overlopen door een olifant of zo! Dikke knuffels van mij en de jongens

• 11 Mei 2013 - 11:42

Huib Akihary:

Hoe was je aankomst op het vliegveld? Ik ben altijd zo benieuwd hoe buitenlandse toeristen ontavngen worden op vliegvelden. Ik ben op veel vliegvelden geweest. Soms voel je je absoluut niet welkom zoals op veel Amerikaanse vliegvelden waar je als een verdachte wordt bekeken en ontvangen. Op andere is het welkom vriendelijker zoals australie en op weer andere wordt je echt welkom geheten zoals Singapore en Bali.