reis door Afrika - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Barbera Kraan - WaarBenJij.nu reis door Afrika - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Barbera Kraan - WaarBenJij.nu

reis door Afrika

Blijf op de hoogte en volg Barbera

18 November 2012 | Nederland, Deventer

Dit is een probeer mail.
Als je geen prijs stelt op de verslagen wil je me dat laten weten ?
BEdankt Barbera Kraan

  • 18 November 2012 - 23:27

    Geesje:

    Ik vind het leuk om je te volgen tijdens je reis.

    Geesje

  • 19 November 2012 - 17:43

    Jan:

    Hallo Barbera,

    Ik wens je een fijne trip en geniet er maar van.
    Ik blijf je volgen en ben benieuwd naar al je belevenissen.

    groeten Jan

  • 20 November 2012 - 11:21

    Riette Van Delft:

    Barbera,

    Leuk idee, zo'n digitaal reisverslag. Modern hoor!!
    Ik wil je graag blijven volgen.

  • 20 November 2012 - 13:03

    Jan Roelof:

    Hallo Barbera,
    Ik hoop dat je veel kleine anekdotes kunt verhalen. Niet alleen we hebben gegeten, maar dan ook wat. En vertel over de historie van de plaatsen die je bezoekt. nu weet ik dat je naar Afrika gaat. dat is heel groot Maak er dan ook een heel reisverslag van. geef van te voren een globale route aan, dan kunnen we die volgen op google maps.
    Ik ben benieuwd dat het mede door ouw schrijfwijze helemaal goed komt. en dat er daarna nog veel andere reizen mogen volgen.
    groet van JR

  • 20 November 2012 - 16:06

    Nel Boerman:

    Hoi Barbera,
    Leuk idee,dat kan tegenwoordig allemaal he?
    Ja, het komt nu dichterbij,ben je er al klaar voor?
    Ik wil je graag volgen en hoop dat je een hele boeiende, fijne reis zult hebben.
    Liefs van
    Nel

  • 23 November 2012 - 22:51

    Winnie:

    veel plezier!!!!!!!!!!!!
    groetjes Winnie

  • 26 November 2012 - 16:29

    Nicolette:

    Barbera,

    Fijne vakantie en geniet er goed van!

    Groetjes Nicolette.

  • 10 December 2012 - 20:16

    Heleen:

    Hoi Babs!

    Hoe ist daar? Wij zijn vreselijk benieuwd?

    Heleen Chiel Merijn

  • 26 December 2012 - 18:14

    Coby Kraan:

    heb een ander hotmail adres was mijn wacht woord vergeten ook een beetje dom.
    zo zie je maar dat ben je niet alleen.
    mis je erg maar geniet maar en fijne kerst dagen en mooie jaarwisseling tot de volgende mail knuffel coby.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barbera

Ik ben Barbera 63 jaar, en reis van Kenya naar Kaapstad in 10 weken. Samen met Lutz een vriend uit Duitsland. Ik ga proberen dit te verslaan op de computer, via internetcafe en hostels waar we verblijven.

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 680
Totaal aantal bezoekers 12225

Voorgaande reizen:

18 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: