De voorbereidingen - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Barbera Kraan - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Barbera Kraan - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Barbera

Blijf op de hoogte en volg Barbera

18 November 2012 | Nederland, Deventer

Het is bijna zover . De inentingen zijn gedaan en de malaria pillen zijn gekocht.
Ik vind het heel mooi om te beleven. Het zal niet altijd gemakkelijk zijn maar dat hoeft ook niet. Heel benieuwd wat de komende tijd me gaat brengen.
Vast ook heel mooie belevenissen en mensen en dieren die we gaan zien.
Jullie horen meer.....

  • 18 November 2012 - 15:41

    Elly Ossewaarde:

    Hallo Barbera,

    Wat een onderneming zeg, zo'n reis. Ga je vandaag weg? Ik zal je proberen te volgen. Lijkt me erg leuk om tijdens je reis te zien waar je bent.
    Ik wens je heel veel plezier en geluk. Spannend hoor. Je hebt wel lef.
    Liefs Elly

  • 18 November 2012 - 15:48

    Elly Ossewaarde:

    Hoi Barbera,
    Dacht dat je ruim een jaar zou gaan reizen. Tot 31-12-2013. Maar lees net dat je 10 weken gaat.
    Als je terug bent, dan spreken we wel wat af.
    Doei doei

  • 18 November 2012 - 16:04

    Ton Koldewijn:

    Wat spannend! Hogelijk kun je ons goed op de hoogte houden van je belevenissen. We zijn heel benieuwd! Stuur je nog wel een contact-mailtje?

  • 18 November 2012 - 16:27

    Margaret Zeggelink:

    Erg leuk Barbera dat we zo je reis een beetje kunnen volgen. Heel benieuwd wat je mee zult maken en hoe je dat ervaart! Nog ruim 2 weken om je voor te bereiden ... Groet, Margaret

  • 18 November 2012 - 17:23

    Patrizia Knevel:

    Barbera,
    wij blijven je volgen!

  • 18 November 2012 - 19:19

    Geesje:

    Hoi Barbera,

    Dat is een lange reis zeg die je gaat maken.
    Ik ga je volgen.
    Een heel fijne tijd gewenst.

    Geesje


  • 29 November 2012 - 21:48

    Klarie Veerman:

    Hallo Barbera,

    ik wil je graag volgen, diep in mijn hart wil ik ook wel op reis.

    Mooie reis gewenst!

  • 04 December 2012 - 07:56

    Jet During:

    Hoi Babera
    Als het goed is zit jij nu lekker in de warmte.
    Hier kou en mieserig.
    Goede reis en heel veel plezier.
    Groetjes Jet.

  • 24 April 2013 - 23:33

    Huib Akihary:

    Ik heb je reisverslag gevonden en ga dat in de komende dagen lezen. Spannend hoor. ik zie dat je zondag 18 november bent vertrokken... ik was toen net 2 weken weer terug uit Indonesië voor mijn vader die ernstig ziek was. Morgen lees ik verder.

  • 11 Mei 2013 - 11:36

    Huib Akihary:

    heb je dagelijks je malaria pillen geslikt? Of ook wel eens vergeten? ik heb ze nu niet eens bij me in Indonesië... maar ja ik zit ook alleen in de grote steden op Java zoals Jakarta, Bandung, Semarang en Yogyakarta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barbera

Ik ben Barbera 63 jaar, en reis van Kenya naar Kaapstad in 10 weken. Samen met Lutz een vriend uit Duitsland. Ik ga proberen dit te verslaan op de computer, via internetcafe en hostels waar we verblijven.

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 1031
Totaal aantal bezoekers 12244

Voorgaande reizen:

18 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: