een aap in de tuin en verliefd op een Afrikaan - Reisverslag uit Chitumba, Malawi van Barbera Kraan - WaarBenJij.nu een aap in de tuin en verliefd op een Afrikaan - Reisverslag uit Chitumba, Malawi van Barbera Kraan - WaarBenJij.nu

een aap in de tuin en verliefd op een Afrikaan

Door: BarberaKraan

Blijf op de hoogte en volg Barbera

13 Januari 2013 | Malawi, Chitumba

ja, je houdt het toch niet voor mogelijk. Na Chitimba wilde ik nog naar een beach aan het Malawi meer om afscheid te nemen van het kunnen zemmen. In Kaapstad kan ik weer naar de Oceaan! Daar was een Tony die bij de hostel was en vroeg of hij met me mee zou gaan zwemmen.
Je begrijpt het al, hij probeerde me te verleiden en ik zei, no Just friends. Oke, zei hij en ik durfde hem te vertrouwen en vroeg hem mee eten. Hij was zo vriendelijk en zo mooi dat ik smolt. En nu zijn we lovers geweest voor vier dagen. Hij ging mee naar Chipata, de eerste stad in Zambia en ik reisde door naar het South Luanga Park en hij terug. Ik wil een inzamelingsaktie3 voor hem houden. Hij heeft een aantal jare3n gewerkt ALS tOURIST guide maar dat is nu moeilijk geworden omdat de lodges zelf hun tours organiseren. In genda bay bij SAlima

  • 13 Januari 2013 - 16:47

    Willeke Domburg:

    je maakt leuke dingen mee Barbera wouw :)

  • 13 Januari 2013 - 17:25

    Margaret:

    Hoi Barbera, (Vergeef me:) Moest denken aan de P&W-uitzending van 8 jan. jl. (Gasten: Goedele Liekens e.a. Over Europese vrouwen van middelbare leeftijd die naar Afrika afreizen op zoek naar jonge minnaars. Daarover gaat de film Paradies: Liebe. In dit eerste deel van de trilogie van Ulrich Seidl duikt de regisseur in de toeristische seksindustrie in Afrika. Vlaams seksuoloog Goedele Liekens keek de film voor ons. Zelf is ze in Gambia geweest en zag daar hoe het sekstoerisme er daar aan toe ging.)
    Maar als dit is wat je zoekt ... Pas op voor de eventuele teleurstelling ...

  • 13 Januari 2013 - 18:19

    Vera:

    Alsof je reis al niet avontuurlijk genoeg is... nu ook nog een romantisch avontuur! En ik intussen maar prozaïsch zwoegen op het financieel jaaroverzicht van de winkel... Goede reis verder en doe voorzichtig hè.

  • 14 Januari 2013 - 12:04

    Ton & Joke:

    Dag moeders! Nou nou wat een belevenissen zeg. Wij moesten inderdaad ook denken aan de Pauw & Witteman uitzending. Pas goed op hoor! Je bent wel stoer zo helemaal alleen verder trekken door Afrika. Al had ik ook niet verwacht dat je al die tijd samen zou blijven reizen. Ik ken m'n moeder :-)

    Ga lekker genieten, ook van de temperaturen. Hier is Koning Winter inmiddels gearriveerd en Sarah begint met wisselen (wiebeltandjes onder).

  • 15 Januari 2013 - 16:59

    Barbera Kraan:

    even reageren: zo goedkoop als in gambia is het niet hoor. Het is wel iets echts al kan ik dat misschien niet zeggen omdat hij in de afhankelijke rol zit. Ik hoop echt dat de actie voor hem slaagt. En ik begrijp ook dat het niet kan en dat we G elkaar misschien niet weer zien. Gek dat het vriest bij jullie en dat ik vandaag bij de swimmingpool lag. Lutz is inderdaad verdwenen misschien bij de victoria waterval of Namibie en anders in Kaapstad p het liegveld, dan kunnen we elkaar de belevenissen vertellen!
    Sorry Vera dat ik je op scheep met die jaarbalans bel Marten he als het teveel is.
    Allemaal lieve groeten en denk aan Tony ingbank nr 4379890 van B Kraan. Ik gun hem zo dat hij verder kan in zijn leven! daag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barbera

Ik ben Barbera 63 jaar, en reis van Kenya naar Kaapstad in 10 weken. Samen met Lutz een vriend uit Duitsland. Ik ga proberen dit te verslaan op de computer, via internetcafe en hostels waar we verblijven.

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 574
Totaal aantal bezoekers 12224

Voorgaande reizen:

18 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: