vervolg verliefd en er loopt een hippo Nijlpaard( - Reisverslag uit Chipata, Zambia van Barbera Kraan - WaarBenJij.nu vervolg verliefd en er loopt een hippo Nijlpaard( - Reisverslag uit Chipata, Zambia van Barbera Kraan - WaarBenJij.nu

vervolg verliefd en er loopt een hippo Nijlpaard(

Door: BarberaKraan

Blijf op de hoogte en volg Barbera

13 Januari 2013 | Zambia, Chipata

sorry er gebeurde iets met de laptop. In kenda Bay bij Salima ben ik twee dagen geweest en ontmoette dus Tony . Hij wil heel grasag serieus werk gaan doen en niet freelance soms iets verdienen en soms niets. Hij realiseert zich dat zijn vrije leven anders zal worden. Hij wil dus zijn rijbewijs halen en chauffeur worden en hij zegt dat hij een baan avinden in Salima. Nu heb ik bedacht dat als iedereen die de verslagen krijgt en leest 10 euro overmaakt op ingbank 4379890 t.n.v. B. Kraan o.v.m. van rijbewijs Tony hij geld heeft om het rijbewijs te halen. Het kost 650 dollar zegt hij, dat is 500 euro.O ke ik hoop dat jullie me serieus nemen. Ik kom heel veel mensen tegen die geld nodig hebben maar voor Tony wil ik een uitzondering maken. Je begrijpt het wel. Verder doe ik heel voorzichtig hoor. Geen Hiv toestanden of Hepatitus, De computer doet weer gek dusik versgtuur snel. Ben nu in camp Marula en morgen doe ik twee drives in het park. Hoop foto's te kunnen maken omdat alles van Kenia verdwenen is. Ook spijt van het dure park. Hier is het goedkoper en dit csamp is zo prachtig rustig en ... zelfs een swimmingpool. Engelse eiigenaren die in Dubai woonden en nu hier.
Ik slaap voor 10 dollar per nacht in een tent en moet voorzicht naar de wc want er kan een hippo lopen en in de droge tijd een olifant ....
Uitzicht op de Zambesi rivier, groot en snel stromend. Soms hoor je gebrom , van een nijlpaard! Daag tot een volgende keer en leuk als je meedoet met geld voor de licence voor Tony

  • 14 Januari 2013 - 11:46

    Coby Kraan:

    hallo zus wat een belevenissen daar zeg,jij over winter goed in afrika hier koud misschien een elfstedentocht.waar blijf mijn kaart zussen wel ik nog niets haha.
    maar het gaat goed met mij lekker singel.
    wat een belevenis mooie mannen en vier dagen optrekken grappig.
    spreek je luds ook nog of zijn jullie je eigen weg gegaan?
    nou tot snel weer doe rustig aan en kijk uit he.liefs je zus coby.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barbera

Ik ben Barbera 63 jaar, en reis van Kenya naar Kaapstad in 10 weken. Samen met Lutz een vriend uit Duitsland. Ik ga proberen dit te verslaan op de computer, via internetcafe en hostels waar we verblijven.

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 462
Totaal aantal bezoekers 12216

Voorgaande reizen:

18 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: